How is a carboxy machine

هزینه دستگاه کربوکسی در کلینیک های مختلف بصورت جلسه ای محاسبه می شود و به نسبت سایر روش های مشابهه هزینه مناسب تری دارد.  در اسکار و استرچ مارک احساس درد وجود ندارد ولی گاها یک احساس سوزش در زمان تزریق گاز ایجاد می شود که ۵ تا ۱۰ دقیقه بعد از بین می رود.

برای درمان سلولیت و بافت چربی موضعی چون حجم گاز بیشتری تزریق می شود یک احساس کشش و فشار در موضع احساس می شود. در موضع به مدت ۲۴ ساعت احساس گرما و مور مور شدن وجود دارد که بدلیل افزایش جریان خون می باشد.

در دستگاه کربوکسی تراپی دارای یک مخزن گاز دی اکسید کربن است که توسط لوله های پلاستیکی به جریان تنظیم کننده متصل می شود. سرعت گاز با توجه به میزان انتخاب شده توسط پزشک تنظیم می شود. قبل از خروج گاز یک فیلتر ناخالصی های آن را جدا می کند و از طریق یک سوزن نازک گاز به زیر پوست تزریق می شود.

استرچ مارگ بدلیل کش آمدن پوست و پاره شدن کلاژن پوستی ایجاد می شود. کربوکسی تراپی موجب تشکیل کلاژن های جدید شده و با بهبود ماتریکس قوام پوست افزایش یافته و ظاهر پوست طبیعی می شود.

شرایطی که باعث کاهش گردش خون ایجاد می شود شرایطی است که می تواند با این روش درمان شود . بنابراین کربوکسی تراپی برای آرتریت حاد، اختلال در نعوظ، روماتولوژی و سندرم raynauds نیز کاربرد دارد.

چهارشنبه 7 اسفند 1398
بؤلوملر :